Pages

19 November 2011

entry yang sesuai

assalamualaikum..

setelah oshin perhatikan la. dalam banyak banyak entry oshin hasilkan. entry yang lebih kepada pendapat dan pandangan lebih banyak diberi komen. mungkin sebab sebagai blogger kita memang perlukan pandangan serta tunjuk ajar daripada orang lain.

hidup kita ni tak boleh la sorang diri kan. untuk dapatkan zuriat mestilah kene ada laki dan pompuan. mana boleh kawen tak nak ada pasangan tapi nak ada anak. memang tak jadi. sama jugak dengan kehidupan kita. tak boleh ikut hati sendiri je.

me & myself
(Enter-frame kejap)
kita perlukan pendapat dan pandangan orang lain jugak untuk mencapai satu keputusan yang bijak untuk dibuat. tapi entry yang oshin buat kadang kadang tu merapu la jugak kan. haha. kalau terlalu skema nanti orang bosan pulak. so oshin prefer untuk buat ayat sendiri walaupun nampak over, gedik, poyo, rasa nak dilempang juta juta kali. betol tak ?

oshin tak kisah la readers nak cakap apa kan. yang penting oshin jadi diri sendiri. tak perlu nak tiru gaya orang lain mahupun jadi copy cat. just be myself is the precious thing for me ! terima kasih pada kawan kawan blogger yang sudi bertukar pendapat dan bagi komen untuk bagi pandangan.

* Oshin Sayang Semua *

1 ulasan:

Cik Nor berkata...

cik oshin bla nak ajar akak buat blog cantik mcm cik oshin..haha