20 September 2011

mana nak cekau ???

assalamualaikum...

cekau ? ha tau ke ape tu cekau ? tau tak cedok ? kalau tau lebih kurang la kot. haha. ikut suka hati den je kan. ala. sapa dok johor faham kot. tapi yang lain lain pon ada yang faham kot. kalau tak faham buat buat faham je la oke ! oshin da start merepek. whatever major loser !

sebenarnya oshin rasa pelik. blogger yang famous amos kan. ari ari ada je idea depa buat entry kan. rasa macam senang je nak keluarkan semua idea tu.

oshin ni rasa macam banyak dalam otak tapi tak tau nak ce cite yang mana. haish =_="

dan tetibe je ada idea nak buat entry. pasal gigi besi aka BRACES. tapi nanti oshin buat satu entry k. sebab next week baru bergigi besi. oh takutnya. sakit tak ?

7 ulasan:

Anum berkata...

sakit skit je..
sepupu anum ada pakai gak. cuma penjagaan dia rumit

Rai berkata...

hehe..seb baik saya orang johor gak :P

adik saya pakai braces..berdarah2 je..sakit gak katanya..kalau sakit sangat pesan la ngan doktor tu jgn terlalu ketat..

Oshin berkata...

takut la plak nak pakai :(
uwaaaaaaaa

Qhaifa Nur berkata...

rasa rasanya mesti sangat sakit..takutnya

Iz.Eusof (Abg Stalker) berkata...

oshin nk pki braces?err..gigi bkn da lawa ke.hihi ;))

cekau ni bhs melaka,cedok tu johor kot. :P

mana nk cekau=mana nk amik.

rindu melaka le plk.. ;(

Oshin berkata...

xla..gigi oshin berlapis dan agak berterabur sikit...kadang2 nak amik gambar nampak gigi pon segan sebab rasa pelik huhu

AenuMiza berkata...

good luck yer....