6 September 2011

makcik hajjah sitt alwuzara mengutuk Sultan Johor ???

assalamualaikum...

ha korang mesti kenal kan sapa makcik kepala teleng nih. napa oshin cakap kepala teleng ? sebab otak die letak kat kaki. main sedap tangan belatuk die je nak menaip sesuka hati pasal Allah, Nabi Muhammad dan yang lain lain. terbaru dia mengutuk Sultan Johor pulak.

alkisahnya cenggini. semalam oshin jalan jalan cuci mata kat pesbuk. ternampak la satu kenyataan dari sapa ek pasal kepala teleng ni kutuk Sultan Johor. oshin ponn bukak la gambar print screen yang ditunjukkan. memang mengucap panjang la.

orang macam ni la dikatakan pengecut sebenarnya. hanya berani menaip dan berselindung di sebalik komputer cabuk zaman pak kaduk. tapi bila suruh muncul di khalayak ramai dan ucapkan apa yang ditulis tak nak. memang dasar PENGECUT !!!

jom baca apa yang kepala teleng ni tulis oke !


korang baca dan nilailah sendiri ye. semoga Allah beri hidayah pada beliau.

4 ulasan:

siti kektus berkata...

mcik tu dah tak de keje lain ke ek. huhu

wanie misa amane berkata...

tak habis² la hal makcik neh. ape kes tah. ishh polis ta buat pape tindakan kat dia ke ? makin menjadi² pulak...

Rai berkata...

saje la tu..mengada2..lagi ramai suka nak buat entry kat blog.. lagi banyak publisiti lagi dia suka.. cuba diamkan je..buat tak layan..mesti dia meroyan sorang2.. hehe..

visitme@FaTiN cOrNeR berkata...

dia nie keja nak cari publisiti ja..

betol ckap rai..jgn dilayan org cenggini..biar Allah jelh yg membalas dan mmberi petunjuk..