11 September 2011

kenapa awak ikut saya ?

assalamualaikum...


ha oshin nak kongsi dengan korang ni ! oshin salin dan tampal dari ayat kawan oshin kat pesbuk.


* perbualan antara seorang gadis dan lelaki *


gadis - apasal awak ikut saya ni?

lelaki - saya tak tahu.. awak cantik sangat.. saya rasa, saya dah cinta awak .

gadis - hmm.. awak tak jumpa lagi dengan kawan saya... dia lagi cantik daripada saya..

lelaki - hmm?

gadis - dia kat belakang awak

lelaki - *pusing* tak de sape pon...

gadis - kalau awak betul betul cinta saya, tak mungkin awak akan pusing!


ha. apa kata korang ? kalau jumpa lelaki macam ni tak yah caya la. setakat pandang kecantikkan je. kalau gadis tu comot sikit mesti da kene tinggal dan blah macam tu je. huhu.

2 ulasan:

Lady Diana @ Lat'z berkata...

ish...suka sbb perempuan tu cantik je...

Cik Asma BLuppy berkata...

memang xleh prcaya ni....