22 September 2011

cinta muka buku

assalamualaikum...

ha ! bajet oshin nak letak lagu Najwa Latif ler tuh. haha. don't harap la oke. chewah. bajet cun la minah ni. haha. Whatever Major Loser !

jangan terpedaya dengan tajuk di atas oke. tu sekadar tajuk jep pon. oshin nak kongsi pengalaman sikit la dengan korang tentang alam percintaan oshin dolu dolu dengan ex. macam mana kenal. hah. baru nak intro. sabo ler sikit. haish =_='

ni kira bercinta sakan la masa ni. yang sorang ni oshin kenal masa chatting kat KampungChat. hah sapa penah masuk dalam room ni ? orang yang seangkatan dengan oshin tau la kot. hihi. ke ada yang masih guna lagi roomchat nih. masa zaman ni paling glamer la benda alah nih. lepas tu lagi MIRC. peh sanggup pegi CC dengan member semata mata nak chatting.

* seminggu sekali je *

oshin pon tak ingat sangat camne. sebab tak bajet pon akan bercinta lepas tu. kebetulan masa tu oshin tengah belajar kat U. amik kos pon berkaitan dengan komputer kan. tiap kali lecturer takde oshin pon masuk la room ni. chatting chatting kenal kenal. last last bagi nombor telefon. kenal gitu gitu tak sampai sebulan da declare kapel. haha. giler cepat kan.

hubungan cinta ni bertahan selama 2 tahun 9 bulan. lepas break dia ada orang lain dan terus kahwin. oshin plak teruskan pengajian macam biasa la kan. abis blaja tak sampai sebulan alhamdulillah dapat keje sekarang ni. dan dalam 4 bulan keje oshin kenal pulak dengan sorang mamat nih. tapi kali ni kenal kat YM.

dia yang mula dulu. macam mana kenal ? komfem la join chat room kat yahoo tu. sama jep macam sebelum tu. kenal kenal lepas tu tukar nombor henpon. tak lama lepas tu declare. hubungan yang ni pulak hanya kekal selama setahun sebulan tak silap. break pon sebab terpaksa -_-"

tapi walaupun putus masih lagi berhubungan macam biasa. dan masa tu oshin tak leh lupakan dia. dan paling menyayat hati bila bulan Mac lepas dia pergi menghadap Ilahi. teruk jugak oshin nangis masa tu. tak dapat nak tatap wajah dia buat kali terakhir. oshin doakan yang terbaik je buat dia.


ada orang kata tak kekal kalau kenal macam ni. tapi terpulang la pada sesiapa kan. lagipun jodoh pertemuan semuanya terletak pada DIA. kita hanya berserah dan menerima dengan hati yang terbuka.

* macam la berserah sangat oshin ni haha *

so sapa kat sini yang kapel kenal kat alam maya lepas tu da kawen dan berkekalan hingga sekarang ? mesti best kan. semoga hubungan korang kekal hingga ke akhir hayat ^____^

3 ulasan:

Iz.Eusof (Abg Stalker) berkata...

cinta alam maya suue x jd..hampeh.bkn apa,nk jmp tp yg perempuan lak xnk..aa bf la apa la.nk kwn je pun.dan skrg kekal dgn org yg abg jmp masa kt majlis perkhawinan.hehe..;) org kwin,kita lak sebuk cri jodoh kt ctu.alhamdulillah..insyaAllah x lme lg.

Oshin berkata...

alhamdulillah...jangan lupa jemput ye :)

AenuMiza berkata...

alhamdulillah moga bahagia ke akhir hayat..