15 Ogos 2011

walaupun moden tapi ...............

assalamualaikum....

dalam dunia yang serba canggih ini, semua nya hendak dibuat menggunakan hujung jari. bayar hutang. bayar bil. bayar barang. semua main tekan sana tekan sini. picit sana picit sini. betul tak ?

tapi kita jangan lupa cara tradisional. kalau sekarang kita hanya hantar SMS kat saudara mara. kawan kawan. keluarga. untuk ucapkan Selamat Tahun Baru. Selamat Berpuasa. Selamat Hari Raya. apa kata kita hidupkan kembali cara tradisional.

oshin rasa seronok bila dapat kad kad raya dari kawan kawan. dan rasanya hampir tiap tahun oshin akan dapat kad. paling kurang mesti dapat satu. seorang sahabat masa belajar yang masih rajin untuk menghantar kad tanda ingatan beliau pada oshin.

dan jenis oshin akan simpan semua kad tu dalam satu kotak. bila baca balik mesti tersenyum. hihi. sekarang dah tak banyak yang kirim kad raya kan. sebab tu oshin dengan murah hati nak kembalikan zaman kanak kanak kita dahulu kala.

jadi selagi tawaran masih terbuka ni siapa yang nak kad raya tu boleh la bagi nama dan alamat kat emel oshin oke ===> n.fazri@gmail.com . setakat ini baru beberapa orang yang dah bagi detail mereka. oshin pon nak pergi cari kad ni. hehe.

*semangat betul promosi kad raya*

2 ulasan:

visitme@FaTiN cOrNeR berkata...

macam best...macam nk jgk je..hehe..

osHin berkata...

da anta detail lom ?