15 Ogos 2011

takde BONUS takde DUIT RAYA

assalamualaikum...

macam biasa lah bila dah dekat nak raya ni kan. budak budak tak cukup umur suka buat muka yang tak comel ditambah pulak kemasaman bau ketiak yang mashem. haha. *joke*

yang mana da besar panjang masih mintak duit raya walaupun gaji ribu riban *oshin ler tu* yang da kawen pon nak mintak jugak. aiyo apa sudah jadi nih.

tapi memandangkan oshin ni bukan kaki tangan gomen *kerajaan* maka oshin bukanlah tergolong dalam insan yang bertuah oke. arini semua orang gomen berpusu-pusu ke bank untuk keluarkan duit BONUS tapi oshin hanya pergi bank untuk bayar hutang tertunggak. *sembam kat bantal*

gaji pon entah betul entah tak dapat half sebelum raya. entah entah dapat tarikh yang sama jugak. 7hb nanti. maknanya lepas seminggu raya la kan. so dengan bangganya oshin pon cakap la kat mereka mereka nih. jangan harap sangat la nak dapat wet raya tahun ni oke. haha. sekian !

2 ulasan:

aLeesYa's Mummy berkata...

kita serupa..uwaaaaaaaaa
gaji tetap 7hb, bonus xde

osHin berkata...

huhu sedih kan....selalu dipinggirkan :(