5 Ogos 2011

Rahsia Kasih Sayang Bagi Ogos

assalamualaikum...

hari ni oshin nak kongsi pulak bulan Ogos oke !
  • Tidak serius dalam perhubungan
  • Mengambil mudah dalam perhubungan
  • Kesetiaan di ragui.
  • Pandai memujuk pasangan
  • Suka memimpin pasangan.
  • Romantik, Pengasih dan Penyayang.
  • Kelam kabut dalam perhubungan.
  • Sering bertukar pasangan
  • Sukar mencari pilihan yang tepat
  • Sangat sensitif dan tahap cemburu yang minima.
  • Mudah meluahkan kat cinta pada sesiapa yang berkenan.
  • Pasangan Ideal: Lahir bulan 1, 6, 10, 12
  • Kebanyakan bangsa Bani Israel dizaman Arab Jahiliyah yang lahir dalam bulan ini.
urm...oshin ada pengalaman terikat hati ngan insan yang lahir bulan ni. tapi banyak yang kurang tepat kot. tapi tak tau la kan kalau orang lain. hihi. semua ni tak boleh dipercaya sangat kan. mungkin ada yang kebetulan je ^__^

5 ulasan:

Anum berkata...

betul2, thanks sudi kongsi

SiTi FaiRuS berkata...

haha... suke bertukar2 psgan? oh adakah sy playgirl? bopren pun takdo...haha

Abang Stalker berkata...

setakat ni xde gf bln ogos. :D hahaha

osHin berkata...

anum : ur welcome :)

siti : saje utk suke2 hihi

abg S : nak kumpul awek besday tiap bulan ke hihi

Saiful Bakhtiar berkata...

kadang2 apa yg terjadi secara kebetulan.bagus gak ada perkongsiaan camni