28 Ogos 2011

arini rehat esok keje !

assalamualaikum...

ha. kenapa plak arini oshin rehat esok keje plak. oshin tak sambut raya ke ? eh raya kan ari selasa. ape salahnya esok keje. haha. tapi kan esok memang cuti oshin ?

ha. jangan salah faham oke. arini rehat bermakna takde buat apa apa la. just duduk kat umah melayan anak buah yang tembam tu. sambil lepak lepak dengan ahli keluarga yang lain. sebab malam tadi da susun atur barang barang kat dalam umah ni.

pukul 1 lebih kot baru tido. memang letih la badan. adik laki oshin masakkan mee sedap. peh memang sedap. haha. * orang masak memang sedap aje kan *

arini oshin memang keje. so macam biasa mengadap tenet @ tengok movie @ borak borak. tu la kejenye. petang ni oshin ada janji dengan kawan kawan sekolah nak buka puasa ramai ramai. ada la dalam 40 orang da kompem nak datang. hmmm. best kan ?

esok oshin keje bermakna siap sedia nak berperang la. perang kat dapur. haha. macam biasalah sehari sebelum raya kitorang akan duduk dapur sepanjang hari. sediakan bahan nak masak. lepas tu mula la sesi main masak masak bersama adik beradik makcik makcik dan nenek kat dapur. hihi. tu yang paling best.

tapi yang tak best kali ni bibik balik indon. bertambah sikit la keje. haha. kalau ada bibik ringan sikit sebab bibik memang rajin. kitorang banyak tolong sikit sikit je. nanti dia nak abiskan buat semua. tahun ni bibik dapat balik ke indon lepas 3 tahun beraya kat sini. mesti dia rindu sangat kat keluarga dia kan. harap harap bibik akan balik ke sini tak lama lagi. rindu kat bibik. hihi

Tiada ulasan: