27 Ogos 2011

ada sambutan ....

assalamualaikum...

alhamdulillah. bersyukur hendaknya. plan oshin nak berbisnes aritu ada nampak kemajuan. walaupun tak amik banyak tapi ada permintaan lagi. alhamdulillah. ada la sikit duit sampingan untuk raya ni.

semalam da order barang lagi. dan rasanya lepas raya baru mula balik kot. takpela keluar lebih sikit sebelum raya ni. yang penting persiapan untuk raya da diasingkan. dan alhamdulillah pihak hq oshin berkerja bermurah hati untuk bagi separuh gaji dulu.

yela nak harapkan bonus memang nan hado la. nanti minggu depan dapat lagi separuh. hihi. adalah sikit tampungan sampai gaji lagi satu kan. muahaha. kene berjimat abis abisan ni.

dekat tempat oshin ni memang tak ramai yang leh online macam kat bandar bandar besar. so memang tak ramai la yang tau barang barang online ni. kecuali yang keje besar besar dan mampu untuk pakai internet kat rumah. pembeli oshin pon di kalangan budak budak sekolah je. harga pon letak yang mampu diorang beli. hihi.

semoga langkah ini menjadi satu permulaan buat oshin untuk terus maju dan berkembang di masa hadapan. * duit poket sendiri kan *

Tiada ulasan: