Pages

16 Julai 2011

tersenyum lebar .......

assalamualaikum....

nampaknya oshin kurang hapdet arini. sebab masuk masuk keje terus buat keje. ada pakcik mintak tolong taipkan surat dan kertas keje. seronok seronok.

dan yang paling menggembirakan oshin bila ramai kawan kawan sudi join segmen oshin yang simple tu. segmen ape ? jom klik sini.

oshin memang da niat kalau buat segmen nak simple je. tak yah susah susah pon. tapi ada jugak yang rasa susah. sebab malu nak bagitau kan. haha. takpe takpe. oshin tak kisah. buat yang da join memang oshin rasa terharu sangat sangat. tak sangka ramai yang sudi nak join.

tak sia sia oshin BW hampir 50 blog untuk promot segmen ni. dan niatnya nak sambung lagi arini. tapi keadaan tenet kurang mengizinkan. tapi oshin akan terjah jugak. senarai list blog oshin refer kat Belog MTT. so sapa sapa yang ada join segmen incik Beben adalah antara blog yang oshin akan terjah. hihi. *incik Beben ada tinggal komen kat Sini*

terima kasih tak terhingga buat korang sumer. rasanya oshin nak bagi sesuatu buat yang bertuah la. nak bagi ape eh. hihi. segmen ni masih panjang lagi. jom la join ramai ramai ye. ^__^

2 ulasan:

Niena Muhammad berkata...

:D

happy2 selalu.. :D insyaAllah akan join, mlm skit kot.. nk bw dlu pastu rest.. (sakit gigi)

Unknown berkata...

wahhh . boleh jadi s/u beben lepas ni :)