3 Julai 2011

tak penat ke tukar tiap 5 minit ???

assalamualaikum....

oshin tak tau la korang perasan ke tak ? tapi oshin perasan. bukan perasan cantik tapi perasan comel ! haha. siyes memang kuat perasan oke ! tak dinafikan lagi. haha.

actually oshin nak tanya. korang tak penat ke dok tukar gambar profil kat FB setiap 5 minit. oshin penat ! oshin penat tengok ! memang la bukan FB oshin. tapi oshin tetap penat ! penat tengok !

mungkin la kan terlalu banyak gambar seksi, daring , cun, cantik, ensem, comel etc yang nak diletak. sebab tu tukar tiap 5 minit kan. huhu. mana taknya. ruang prof pic kan ada 1 jep. mana lah muat nak sumbat sume.

nak edit masuk banyak banyak kang orang tak nampak. nak buat satu album macam leceh plak. orang kene klik satu-satu. so tukar la tiap 5 minit supaya orang sedar kehadiran dia kan. hoho.

tapi terus terang oshin penat ! sebab gambar yang ditukar sume mendedahkan apa yang tak patut didedah. OMG ! peliz la. baik hide wall or remove terus kan. haha. *kejam tak*

whatever !!!

naikkan BE lagi yep !

jom tambah $$$ ? KLIK
tambah $$$ lagi ? klik

8 ulasan:

niena shopping2u berkata...

hurm... xsuka tuka gmbar fb apa lgi tuka nama.. ada stgh irg ska tuka nama tpi skang ni dah limit da hehe

osHin berkata...

kalau jarang tukar takpe la jugak...tapi ada tu tiap minit nak tukar...kita yang bosan jadinya...huhu

osHin berkata...

kalau jarang tukar takpe la jugak...tapi ada tu tiap minit nak tukar...kita yang bosan jadinya...huhu

Abang Stalker berkata...

mgkn 'org' tu nk jd model tp x kesmpaian.so tyg mke kt fb je la.wawawaaa~ ;))

Fad berkata...

hai..tq singgah..follow sini la...:)

anismelon berkata...

tak suke org yg suke tukar pic nie..tambah kalo letak pic artis then tukar name bukan bukan..t tak kenal...

osHin berkata...

abg S : rasanya la kot...tp tak perlu kot nk tayang ape yg x patut ditayang kan...

fad : thanks dear :)

anis : tau takpe...tu fakers namanya...plus pengecut sbb berselindung di balik wajah org lain

peachippo gediks berkata...

haha , taw takpe , mesti yang suke tukar tuu perasan gambar cantik nak mampus :)

oppppsssssss !