6 Julai 2011

SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA


korang kene komen entry oshin sebab oshin nak pandangan dan teguran dari korang korang tentang kekurangan dan masalah entry entry yang oshin buat.

sama ada sesuai atau tak untuk tontonan umum atau pun 18SG. haha. komen sekali tentang isi isi dalam blog oshin ni. ok ke ko. boleh kan boleh kan.

korang nak tak orang komen entry banyak banyak. jom join segmen Nasz ni oke.

16 ulasan:

Cik Rose Cute berkata...

jom LIKE http://www.facebook.com/mombloggersplanet

pastu LIKE gambar anak akak

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150686003295424&set=pu.290991505423&type=1&theater

tolong komen sekali...

KuNanGKuNanG berkata...

balas kujungan.follow blog ni..

g.luck...:)

sue perbs.. berkata...

first time dtg sini.. singgah blog sy pulak ye

SEGEMEN SIMPLE KALAULAH

genkc0rner berkata...

lalalala..dtg sini...
salam perkenalan dari genk..jom join segmen terbaru genk dan CP
JOM KOMEN ENTRI GENK
JOM JOIN SEGMEN GENK DAN CP

Abang Stalker berkata...

blog oshin memaparkn entri2 yg 18SX.wahahahah.. ;)) x la,entri2 oshin sesuai dibaca umum.rata dan lurus je.. :)

faLiaa berkata...

hi,jemput2 singgah entry saya juga~hihi

http://aliaapunyabelog.blogspot.com/2011/07/segmen-simple-jom-komen-entry-saya.html

yana berkata...

Yana singgah n mengomen...heheheh

jom komen entri yana lak

"SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA ..."

LUNA LANUN berkata...

Saya dtg terjah dr segmen SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA.

Entri terbaru, pilih je mana yang korang nak baca:
1. Kenyataan Rasmi Pengarah Operasi Restoran KFC Malaysia Berkaitan Isu Penyebaran Video Pencemaran Makanan oleh Pekerja KFC
2. 1000 UV Sehari Tanpa Perlu Ping Blog
3. Ko nak berhenti merokok ke berhenti bernyawa?!
4. Cerita Di Sebalik Malam Pertama Saya

by LUNA LANUN

NasZ berkata...

huhu..thanx sudi join..

osHin berkata...

thanks sumer :)

nurul nadia nasir berkata...

salam singgah dan salam kenal :)

Lavender Lassie Roses berkata...

Singgah sini utk komen2.. :) Singgahlah ke entri saya kat sini yer.. :) maceehh :)
http://lassierose.blogspot.com/2011/07/segmen-simple-jom-komen-entry-saya.html#comments

cik mun berkata...

datang sini..
jom komen entry mun plak
cantek blog kamoo..
suke tgk^^


jom komen entry saya..

PeRmAtA bIrU berkata...

datang kesini untuk mengomen...hehehh..:)

Gadis Kecil berkata...

comel nye blog dia. datang sini sebab nak berkawan. bole?

jom klik sini

NasZ berkata...

salam..keputusan segmen simple ni dah keluar..jom tengok sape yang menang..huhu..

KEPUTUSAN SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA ..."