6 Julai 2011

091011

salam...

kalau sebelum sebelum ni orang dok sibuk pasal tarikh 

09 / 09 / 09 
10 / 10 / 10 
1 / 1 / 11 
11 / 1 / 11 
1 / 11 / 11 
11 / 11 / 11 

ada tak yang nak pilih tarikh ni.

09 10 11

cantik jugak kan. hihi. lepas tengok kalendar. tarikh tu jatuh pada hari ahad. cantik tu kalau nak buat majlis. tak pon buat hantaran. RM9,101.10. haha. oshin save the date ? tak mungkin la. calon pon tak nampak bulu kaki. macam mana nak save the date kan. haha.

tapi kalau ada jejaka idaman terbaca entry ni tetibe cam nak datang masuk meminang. apa salahnya kan. haha. gile ! tak penah dibuat orang. tak nak tak nak.

biar adik oshin lepas dulu oke. next year akak oshin plak. lepas lepas tu baru oshin pk. haha. *tak nak pk*

5 ulasan:

NasZ berkata...

ye la..tak perasan lak..huhu..

Jemput join segmen simple saya..

SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA ...

Pearl Kaz berkata...

cousin kite pilih tarikh tu for her wedding. mula2 dia kata nk buat hujung thn.. tp di awalkan. maybe sbb tarikh cantik tu la. hihi

osHin berkata...

tu la...cantik kan tarikh tu...congrats to ur kazen :)

Abang Stalker berkata...

save the date.nokhtah.

12.12.12-rm12,121.12sen. :)insyaAllah pnjg umur.

osHin berkata...

wah...abg nk kawen ngan akak Stalker next year eh...tahniah !!