10 Julai 2011

pertama kali dalam hidup aku .....................

salam sume....

setelah 25 tahun oshin dilahirkan di muka bumi ini dan setelah 7 tahun oshin dapat lesen kete. yang mana 2 tahun lesen percubaan dan 5 tahun lesen penuh. pertama kali dalam hidup, oshin .............

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

PAM TAYAR KERETA !

haha. hari ini dalam sejarah. wakaka. kesian oshin kan. selama ni bukannya tak nak buat. selalunya ayah yang setelkan. tapi oshin ni plak jenis suka pk yang bukan bukan. mana tau tetibe meletup tayar tu masa oshin pam. haha.

oshin tak tau nak setting mesin tu macam mana. ye la. lain tayar lain jumlah angin dia kan. kadang kadang tengok tayar tu macam kurang angin. tapi bila tanya ayah dia kata ok lagi. tapi pagi tadi tetibe ayah suh oshin pegi pam tayar.

erkk. terkedu jap. akak oshin da gelak sebab dia tau oshin tak pandai nak pam tayar. padahal senang macam petik jari kaki je kan. huhu. ayah cakap setting je 200. letak untuk 4 tayar. oke la. kebetulan nak isi minyak sekali. lepas tu pegi pam tayar.

berdebar tak hengat la. da setting kat mesin tu cucuk la kat tayar. tetibe jarum dia terus turun 0. gelabah la jap tapi sempat control ayu *pakai kebaya arini* haha kat belakang ada pakcik tengah tunggu nak pam jugak. oshin betulkan la pam tu. lepas tu baru oke. hihi.

akhirnya berjaya jugak oshin PAM TAYAR !!! yeayyyy....

2 ulasan:

inn berkata...

hahahahaha...adik lu lg terer pam tayar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p

AenuMiza berkata...

bagus2 akhiryer