12 Julai 2011

ko teruna tak ?

oshin nak kongsi sikit ngan korang nih. oshin dapat ni dari kawan oshin. tak tau la betul ke tak. kalau tak betul jangan marah eh. hihi.


1. lelaki teruna suka mengintai-intai (curi pandang) perempuan cantik pada wajah berbanding lelaki tak ada teruna gemar melihat tubuh wanita

2. lelaki teruna segera mengalihkan pandangan apabila ditentang wanita cantik manakala lelaki tak teruna mengekalkan pandangan

3. lelaki teruna menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi gembira (mengetap bibir untuk cover senyum) tetapi lelaki tak teruna menunjukkan reaksi bersahaja

4. lelaki teruna malu membuka mulut untuk makan atau bercakap di hadapan wanita yg cantik. lelaki teruna seperti “kena interview” apabila bercakap dan badannya kaku

5. lelaki teruna berdegup kencang jantungnya apabila mendapati wanita cantik menyukainya

6. lelaki teruna membosankan apabila bercinta. gayanya agak “nerd”. gemar berlagak untuk menarik pasangannya

7. lelaki teruna juga sanggup menghabiskan banyak wang untuk pasangannya untuk menambat hati pasanganna

8. lelaki teruna terlalu sensitif. mereka akan sering menghubungi pasangannya sehingga dapat dan mereka akan rasa sedih yang amat sangat apabila diabaikan

9. lelaki teruna sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan orang lain tak cantik. mereka akan bercerita tentang pasangannya dan memuji-muji pasangan apabila berbual dengan kawan-kawan.

7 ulasan:

hyemynameisrasyid berkata...

ohh., cmtu ke?
kalau cmtu mmg sush la nk cari laki teruna ni kan.,hehe =)

osHin berkata...

haha tapi tak pasti la betol tak...

HonEyBuNNy berkata...

haha...

datang baca entry teruna neh..heheh

Encik Atan berkata...

merah pipiku ini...huuhu

pha is berkata...

ni kebanyakannya bukan tanda teruna... tapi tanda x penah berkapel... hehehe

osHin berkata...

en atan : nama merah pipi nya...pakai blusher ke hihi

pha is : macam tu eh...hahaha

diya berkata...

ohhhhh membosankan mcm nerd, dn sensetif?
patutlahhhhhh pun. hahahahaaXD