8 Julai 2011

kepenatan....

assalamualaikum...

penat oshin arini. memandu kereta ke sana ke mari. tengahari tadi masa nak balik uma rehat. ayah call oshin tanya da balik lum. oshin cakap baru nak gerak balik. ayah suruh tunggu kejap sebab cermin kete honda pecah. oshin ingatkan kene baling batu ke apa. rupanya MELETUP.

masa ayah sampai tempat keje oshin, memang takut la tengok cermin kete tu. terdetik dalam hati macam mana la ayah bawak kete ngan cermin macam tu. huhu. bila ayah kuar kete rupanya dia pakai spek hitam. wah. nampak muda ayah oshin. haha. *kalau mak dengar mesti mencebik*

ayah cakap masa nak kuar simpang tetibe je meletup. mungkin panas sangat kot. ayah lupa nak bukak tingkap la tu. ayah bawak la kete ngan tingkap pecah tu. nasib baik tak bersepai. takdelah dapat angin free. haha. oshin plak ingatkan nak pegi bank. tapi tak jadi sebab kene amik mak kat ofis ngan ayah kat workshop.

petang anta mak pegi ofis. pegi bank masukkan duit. pegi bayarkan bil henpon mak. pegi isi minyak kete. pegi anta bakul kat umah nenek sebab esok umah nenek oshin ada buat majlis khatam quran ngan doa selamat. lepas tu anta plak kuih kat umah jiran. malam ni umah dia buat tahlil. esok anak dia merangkap kawan sekolah oshin nak kawen.

jadi balik ni pegi beli hadiah la kot. hihi. malam ni ada kenduri plak kat umah nenek sedara. esok majlis kahwin + kenduri uma nenek. aiyo. pening. tolong la. huhu.

2 ulasan:

NasZ berkata...

banyaknya keje..kesian oshin..nak tolong jauh sangat, bleh tolong kesian je la..bleh ek?

minta tolong bagi pendapat bleh?..huhu..

MOHD NASER.com

cikmima berkata...

alololo penantnye lah hai..pengorbanan tuh :)

http://rosmimarazak.blogspot.com/2011/07/support-fantastic-moment-studio-new.html