4 Julai 2011

follower da 9999 !

follower oshin da 9999 ! haha. korang tertipu kan ! sebab follwer oshin kat atas tu baru 419 orang jep. cecah 500 pon payah ape lagi nak 9999 kan ! siyes jangan nak over oke.

hihi. no tu sebenarnya jumlah visitor dari mula blogging sampai ke arini. 2 tahun untuk capai jumlah tu. alhamdulillah. walaupun ada antara blogger tu baru start dalam 3 bulan da ada ribu-ribu follower dan visitors. oke la kan dari takde.

oshin suka tengok perubahan yang berlaku setiap hari. walaupun blog oshin ni tak banyak info, suka merepek meraban tapi tetap ada yang sudi singgah. mungkin bukan feveret blog untuk korang singgah tapi oshin tetap berterima kasih. *ayat bodek ni*

oshin nak ucapkan terima kasih banyak banyak pada yang sudi singgah, tinggalkan syiling kat peti besi oshin, tolong jerit jerit kat tingkap sebelah tu, ikut oshin ke mana saja. terima kasih banyak banyak. jom makan Piza ! hihi. *tetibe*

4 ulasan:

Rahmad berkata...

tekejut juga klu follower dh 9999..hehe

shah berkata...

http://89shah.blogspot.com/2011/07/vlog-my-first-vlog.html
jom usha VLOG aq buat malam tadi...

osHin berkata...

mungkin satu hari nanti...insyaAllah...

muz berkata...

angka yang sukar dicapai tu...hehe

9999..fuh kalaulah aku boleh dapat follower camtu... :)