11 Julai 2011

bila hasrat jadi model tak kesampaian, inilah jadinya ......

assalamualaikum ...

hye korang ! wah berjaya oshin tak hapdet dari pagi. haha. tapi oshin rindu ! rindu nak hapdet. tak sempat nak join mana mana segmen arini. uwaaaaa. kesian kan. tapi permulaan hapdet nih oshin nak kongsi ngan korang sesuatu.

memandangkan oshin ni tak cukup ketinggian untuk jadi model hebat maka oshin dengan kawan baik oshin berangan la jadi model kejap. haha. tak caya ? nanti oshin tunjuk gambar oke ! da nama pon model takde pengalaman kan so apa yang korang tengok tu. itu la hasilnya.

agak poyo plus ntah hape hape. haha. korang jangan gelak eh ! saksikanlah model tak berbayar dan takde pengalaman ni oke. haha.

lokasi penggambaran

model 1 : iera

model 2 : mieza

model tak berbayar

jurukamera kitorang tukar tukar la. haha. time gambar mieza, oshin la amik kan. tang gambar oshin mestila mieza amik kan. kami ni amatur je. amik gambar pon sendiri sendiri. tapi paling best tasik ni memang best. first time sampai oshin terpegun. cantikkkkk.

so, apa kata korang ? poyo kan. hahaha.

3 ulasan:

muz berkata...

lah napa tak gtau kan saya le tolong ambilkan gambar tasik tu... :P

osHin berkata...

jauh kot nk tolong amik kan hihi

AenuMiza berkata...

aceceh so sweet la..heheh