24 Julai 2011

2 kerja dalam 1 masa ......

assalamualaikum.

ha kali ni oshin nak kongsi ngan korang. sepanjang kursus hampir 2 minggu ni memang agak meringankan la. untuk yang awal awal ni agak menarik la. walaupun apa yang diberi oshin da tau.

tapi ada jugak ilmu baru yang oshin dapat. seronok ! sambil kursus macam biasalah kan. makan dan tempat tido free. tido hotel pulak tu. sapa yang tak nak kan.

kali ni kursus waktu malam takde aktiviti. oleh itu aktiviti merayap la jawabnya. haha. best tak ? ari rabu oshin mula bertolak ke Sepang. sampai kat TBS makan jap sementara tunggu kawan oshin amik. dia pinjam kete adik dia dan kami teruskan perjalanan ke Sepang.

bila da ada kete ni makin panjang langkah la kan. so ari kitorang gerak ke Hotel Pearl International, kitorang pergi Pavillion dulu pagi. dapat la oshin beli satu kemeja. *nanti oshin masukkan* petang terus check in dan masuk ballroom untuk mulakan kursus.

hari kedua pulak macma yang oshin cite semalam. arini oshin keluar ngan abang and akak ipar. gara gara rindu kat dak kecik tu. tapi mood die agak kureng plak arini. asyik mengaruk jep. huhu. boleh pulak menjerit satu Pavillion. haiya. sabor je la.

baru berapa hari da berjalan sakan. cukup seminggu entah bape banyak tempat oshin pegi kan. haha. apa nak jadi ni ?

3 ulasan:

KRL kaprileader berkata...

amboi header sekarang?? wah

petuapakar berkata...

I follow u. follow saya balik yer..klik sini untuk follow saya

Abang Stalker berkata...

haha..kursus smbil berjalan.

menyelam smbil minum air. ;)bgs le..relax ckit,x stress.