14 Jun 2011

tweet tweet ngan Lisa Surihani !!!

assalamualaikum...

waktu rehat nih oshin melayan twitter jap. then terbaca tweet dari Lisa Surihani. so oshin pon meng twit beliau balik. dannnnnnnnnnnnn......

tweet antara oshin ngan Lisa Surihani

kembang kempis bontot hidung oshin. haha. bukan senang la nak dapat kan sebab Lisa memang bz sentiasa. so kalau ada masa memang beliau akan balas balik tweet korang sumer. syahdu tak ? hihi. *ni baru tweet belum bertentang mata lagi kan. haha.

berbalik pada topik tweet tuh ! terus terang memang oshin nak sangat derma DARAH bukan DARA oke ! huhu. tapi sayangnya tak cukup syarat. tak silap oshin kalau nak derma bagi perempuan berat kene lebih 45kg kan. oshin kurang daripada tu. haha. giler tak berat kan. tiap-tiap hari memproses untuk tambahkan berat nih. tapi tak berjaya. haha.

oleh itu oshin nak seru korang-korang yang cukup syarat pegi la derma DARAH bukan DARA oke ! orang kata kalau menderma darah ni buat kita lebih sihat. tak silap la. cuma lepas derma tu ada pening-pening sikit la. so rilek dulu. *takde pengalaman :(

9 ulasan:

✿ boonga_kecik ✿ berkata...

sy trpaksa kuburkn niat suci murni telus dr hati tue. berat underweigh kot. padahal mkn mcm xprnah jmpa makanan :(

kura berkata...

wo. seronok la twet dgn lisa. sy twet pun xda. sobs. heheh.

okey, derma lah darah. jgn jd adinda evans derma DARA. Haha :B

osHin berkata...

boonga : samala kite..underweight huhu

kura : buatla akaun twitter satu hihi

anysspunyeblog berkata...

wah!!bestnyer dpat tweet dengan lisa..anis nak derma darah tapi,takut jarum la pulak..hihi..

osHin berkata...

mcm mana ni...yang takleh derma semangat tp yang boleh takut jarum plak hihi takpe...kuatkan semangat...niat dalam hati nak derma tu untuk kebaikan :)

Farah Shamsudin berkata...

uhuk.. yer ke? ringannye dearr.. farah pulak takut benar dgn jarum nii.. macamana niee??

osHin berkata...

kenela kuatkan semangat...anggap je mcm kene gigit semut...

man yusoef berkata...

lisa tak penah reply tweet sy...huhu

osHin berkata...

hihi tengok pada topik la...kalau tgh x bz die akan reply jugak nnti :)