1 Jun 2011

tatarias my mom

assalamualaikum.....

sekarang ni tugas cik oshin kat umah bila mak ada function tolong jadi tukang suai padan baju + awning + tudung @ shawl. haha.

memandangkan cik oshin jenis yang lebih suka pakai shawl berbanding tudung sarung tu. maka cik oshin di beri tanggungjawab untuk menata rias beliau. hihi.

so cik oshin pon tolong la pakaikan ala-ala anak dara gitu. haha. bagi fesyen lebih sket kalahkan anak-anak dara kat ofis beliau. biar bukak sikit mata depa. haha.

cik oshin pon rajin tengok kawan-kawan yang buat tutorial kat youtube tuh. macam-macam gaya ada. sangat menarik. paling terkesan mestilah gaya Hana Tajima n Maria Elena kan. simple and cool.

lepas tu cik oshin praktikkan la. agak-agak cam tak sesuai ngan muka poyo nih takde la buat lagi. haha. lepas tu praktikkan plak kat mak. haha. try new thing is cool rite ?

Tiada ulasan: