28 Jun 2011

really frust !!!

assalamualaikum....

oshin frust nih ! frust sangat sangat ! frust sebab kene tinggal ngan pakwe ! oh tidak ~~~ semua itu pembohongan semata mata.

oshin frust sebab ada kawan janji nak bagi hadiah sempena besday oshin aritu. disebabkan oshin ni muka tak malu awal awal oshin da cakap nak hadiah haha. siap demand lagi nak ipad atau iphone. haha. tapi dia cakap kalau nak iphone @ ipad kene kawen ngan dia. oh tidak ~~~~

so dia kotakan la janji pos hadiah. selalunya dalam sehari @ dua hari lepas tu mesti sampai. tapi barang yang oshin tunggu tak sampai sampai. susah hati jugak nih. oshin mesej la dia tanya betol ke da pos. dia cakap da. tambah pelik la kan tak sampai.

semalam dia pegi pejabat pos besar kL jumpa pegawai besar. nasib baik la dapat ganti rugi. ntah malaun mana la pegi songlap hadiah tu. hampagas betol ! oshin da rasa bersalah kat dia. ye la mahal kot barang tu. oshin pon tak tau memula apa yang dia bagi. sebab dia tak nak bagitau. yang dia cakap cuma mahal barang tu. hihi.

so memandangkan barang tu da kene songlap oshin tanya la dia bagi apa. rupanya dia bagi satu set handbag, wallet ngan pouch. tapi tak tanya la plak jenama apa. hihi. dia kata nak ganti ngan hadiah lain. tak tau la plak hadiah apa. da rasa segan je ngan dia nih. tapi siyes la frust kan. barang spesel tu. hihi

6 ulasan:

msredcheesecake berkata...

Cik oshin,
Ruginya....seb baik dia nak gantikan dgn yg laen....baik sungguh dia...hhee

akutetapaku.com berkata...

hiii

singgah d sini bc n3 smnil memolow kamooo..

http://akutetapaku85.blogspot.com/

rara pinkmafia berkata...

ya ampun,takkan leh hilang cm tu je.siannya.sabar eh.

EimaruSi|ence™ berkata...

boleh caye ke yah?

muz berkata...

uiseh baiknya teman awak tu...

osHin berkata...

msred : tu la pasal....x tau la mana hilangnye...huhu

akutetapaku : thanks dear :)

rara : perkara biasa kan...lagi2 bila melibatkan pos nih...

eima : takde kene mengena ngan org2 yg sebelum ni...kalo die nak menipu ngadap Tuhan la...

muz : tu la pasal....huhu