16 Jun 2011

ehem...ehem...

assalamualaikum...

mungkin ada orang kata oshin ni syok sendiri. tapi ada aku kisah ? haha. memandangkan arini besday oshin maka oshin nak hepikan diri sendiri jep. tak nak pk apa-apa masalah pon. oleh itu oshin dengan poyo nya telah buat doodle lagi arini. haha. hudoh banget !


happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to Oshin,
happy birthday to you.

haha. siyes memang syok sendiri kan. walaupun takde insan istimewa bergelar boipren di sisi masa besday kali ni oshin oke jep. yang penting ada family dan kawan-kawan tersayang kat sekeliling kan. rasanya takde celebration kot. macam sebelum-sebelum ni. just kuar makan ngan family je. :)


oleh itu oshin nak ucapkan terima kasih buat sesiapa saje yang sudi meninggalkan wish dan pesanan serta doa buat oshin. hanya Allah yang dapat membalas. i really appreciate it !

p/s : lawak kan dudel nih. haha.

2 ulasan:

farahin nasir berkata...

cantek doodle tuh.. nway.. hapie besday.. :)

DONIA KITA DOLU-DOLU..:)

zuwaidah berkata...

happy birthday dear, may you blessed by ALLAH