21 Jun 2011

bila umur da 25 tapi macam tingkatan 5

assalamualaikum

*NI ENTRY PERASAN OKE*

cenggini cite nye. seperti yang sedia maklum. oshin ada masuk segmen bersama AZRI JOHAN. ala budak "keep on smiling" tu. hihi. dan secara rasminya telah membocorkan rahsia yang oshin ni da kategori mak budak kalau da kawen. haha.

ye ! umur oshin da 25 tahun 5 hari. haha. kenapa tak percaya ? haish. inilah masalah yang oshin hadapi. *tapi dalam hati berbunga riang. oshin berusaha untuk berpenampilan seperti umur oshin sekarang. tapi yang jadi persoalan. setiap apa yang oshin pakai, orang tetap ingat oshin ni budak tak abis skola. haha.

kalau orang luar tu boleh la terima lagi kan. ni sedara mara sendiri pon tertipu dengan wajah polos poyo nih. haha. tiap kali jumpa sedara mara mesti akan tanya soklan satu ni.

" awak da keje ke belajar lagi ? "

" saya da keje " *sambil tersenyum sipu.

" la. yeke ? ingatkan masih tingkatan 5 "

lepas tu kompem tergelak besar sambil menahan malu. haha.

tak kira la pakai macam mana pon orang tetap nak kata oshin ni budak tak habes blaja. aiyak. pusing-pusing da kepala nih. haha. *siyes pasan tak sudah kan. bwekk.

gambar 1

gambar 2

gambar 3

nak tanya nih ! antara 3 gambar yang mana lebih nampak matang dan tak budak-budak. hihi.

7 ulasan:

saiazuan berkata...

muka budak2 lg ni.. huhu

rara pinkmafia berkata...

betul ke 25 ni?meh nk tgk ic.hehehe ya ampun,tak mcm lah.

osHin berkata...

oh tidak~~~~~

korang pon tak caya ke??? ish2...ic oshin starting 860616------

percayalah (gaya ct nurhaliza)

EimaruSi|ence™ berkata...

yah kne naikkn berat badan dan daging supaya nmpk lebih matured!

anysspunyeblog berkata...

anis pun terkejut jugak akak 25..hihi..

osHin berkata...

eima : mcm mana la nak naikkan berat ngan daging tu...aiyakkk

anyss : jgn terkejut...inilah kenyataan hahaha

inn berkata...

gmbr no 2 mcm makcik!! hahaha.. :p