26 Jun 2011

aku potong tangan baru tau !!!

hish satu arini rasa nak marah je. mungkin sebab penat sangat kot semalam balik keje pukul 8.30 malam. buat keje non-stop. huhu. sedihnya hati. sensorang pulak tu. ish ish.

arini keje lagi. sebab memang kene keje kan. nak buat macam mana. lepas tu arini ada kelas untuk budak-budak sekolah rendah. tiap-tiap minggu ada. tapi arini oshin blur tak tau nak bagi apa. pk pk bagi game puzzle and coloring je la. tapi macam biasa la kan. bila buat nak tengok orang sebelah.

naik angin la oshin. huhu. bila bagi yang senang buat muka bosan plak. kalau bagi susah sikit terus tak nak buat. cakap tak pandai. free je dapat sembur. memang da malas nak buat. slalu kelas pagi je. tetiba ada makcik anta anak datang petang ni pulak. ikut hati memang tak nak amik. tapi oshin ni tak sampai ati nak tolak. amik la jugak.

sebelum tu assistant oshin da cite budak ni jenis ikut kepala. kita bagi lain dia buat lain. memandangkan assistant oshin tu pregnant dia tak leh nak marah lebih-lebih. nanti kenan kat anak plak kan. so oshin perhatikan la dia. memang jenis nakal la. bagi latihan dia buat sekejap. lepas tu tangan main klik ikut suka hati. bila kuar pelik-pelik tau pulak nak ngadu. bila tanya menipu. kata nak buat latihan tapi buat benda lain. tak nak ngaku.

memang sakit hati. lepas tu buat muka tak bersalah. direct kene sound. 'kalau setakat datang nak main komputer, bawak duit, bayar. kalau datang nak belajar buat cara belajar'. tunduk kejap lepas tu buat lagi. memang angin !!! urghhhh. mak budak ni plak jenis sayangkan anak. biar je. kene blaja sabar balik ni. huhu. ikutkan marah memang nak kerat-kerat tangan dia dari bukak bukan-bukan. huhu.

sabarkan hati ini ya Allah......

Tiada ulasan: