24 Mei 2011

special entry buat ♥ cik azizah ♥

assalamualaikum

entry ni cik oshin reka khas buat ♥ cik azizah ♥ yang menyambut ulangtahun hari ini.

seperti yang diwar-warkan di belog nya. ♥ cik azizah ♥ berumur 23 tahun. oh adik ku la ni. hehe. sebab cik oshin tua sikit dari ♥ cik azizah ♥. *sikit je tau. haha.

memandangkan cik oshin tak dapat bagi hadiah macam yang dimintak oleh ♥ cik azizah ♥. maka dengan hati yang tulus suci lagi murni seputih kapas muka tu. cik oshin nak ucapkan :

  • Selamat Ulangtahun kepada ♥ cik azizah ♥
  • Semoga panjang umur
  • Dimurahkan rezeki
  • Cepat-cepat kawen ngan encik tentera laut
  • Berjaya dalam setiap bidang yang diceburi

p/s : bulan depan besday cik oshin tau. haha. *tak mintak ape-ape pon. hehe.

4 ulasan:

man yusoef berkata...

umur sy pon bakal 23...tetiba jek..haha..smoga murah rezeki kpg cik azizah

osHin berkata...

@man yusoef : bile besday ?

Cik Azizah berkata...

@oshin~ thanks dear...la..kakak ke ni..nmpak muda gitu...

osHin berkata...

blushing suda...hahaha
x matang kan akak oshin nih..hihihi