6 Mei 2011

melompat cam berok !

haha. cik oshin agak biol sket malam ni yep. jangan terkejut sebab cik oshin memang suke merapu. kenapa melompat cam berok ? haha. sebenarnya takde ape pon. tapi ada gambar pakcik nuffnang nih. nape ek ?

ce teka ce teka

ala..saje je cik oshin nak manja-manja + gedik berbulu ngan pakcik nuffnang nih. haha. *kompem muntah purple a.k.a ungu korang kan. ada aku kisah ? wakakaka. gurau jep pon. cik oshin kan sayang korang. *opss. ingatan lagi skali buat yang da berpunya sila jauhkan diri :D

actually *speaking brazil la plak. nak kongsi sket la. sket jep. tak nak dengar ? oke takpe. tak nak citer pon. cik oshin nak citer ngan pak mat teko kat kedai ujung sebelah kedai tayar depan kedai runcit pak mat tempe jep. haha. *konpius ke? lantok ler kan. ngee.

takde ape pon la. saje wat saspen. kalau ada nanti cik oshin kongsi yep. sayang pakcik nuffnang. peluk die ketat-ketat. *aww sakit la. men cubit-cubit lak pakcik nuff nih. haish.

*sila tutup pandangan anda. untuk tontonan 1 tahun ke bawah je yep :)

3 ulasan:

Eyrique Ettiqazz. berkata...

betul2 suspen tapi hampeh je...tipah tertipu tau.hikhik

osHin berkata...

hahaha jgn marah...nk citer takut jadi poyo lak...simpan la dulu citer tu...hehhe

M a W a D D a H berkata...

kelakar je title entry nie...hehe