6 Mei 2011

go to parit la !

assalamualaikum

hohoho oshin jadi tak oke arini. tak tau nak buat ape. fikiran melayang entah ke mana. pagi-pagi da mengalir air mata. kusut fikiran. takde perasaan. kacau-bilau. ape saje la.

tapi sekarang ni dapat dikawal perasaan ni. sikit je kot. adanya kawan-kawan yang beri semangat dan nasihat. thanks guys. i Love u so much. mesti arwah tak nak tengok aku nangis lagi kan. *lantak ko la nak cakap aku masuk bakul ke ape yep.

bile di pikir-pikir kan. macam-macam Allah bagi ujian kat aku. *orang lain lagi dasyat kot. tapi aku plak sentiasa alpa dan lupa dengan DIA. apela nak jadi ngan aku nih. wake up oshin !!! bila-bila masa je nyawa ko tu nak ditarik. mungkin kejap lagi. sape tau kan.

sebelum nyawa kene tarik ni. oshin menghulur sepuluh jari memohon ampun dan maaf pada rakan-rakan blogger, para mak anon, para stalker, para silent readers and para-para sakura. oshin mintak maaf dari hujung rambut sampai la ke hujung kuku kaki yep. *termasuk segala sendi, tulang, salur darah, urat aurat dan yang sewaktu dengannya. huhu.

jangan terkejut plak ngan entry nih. tajuk lain inti lain. hoho. cik oshin kan suke merapu. jadi beginilah nasib orang suke merapu kan. hahaha. tapi pasal mintak maaf tu memang betul la. mane tau ada yang tercekik ke tersinggung ke tertonggeng ke kan bile baca entry merapu cik oshin ni. hoho. adinda mintak ampun ye :)

Tiada ulasan: