30 Mei 2011

Fake FB Page of Lisa Surihani

Assalamualaikum....

Hi guys. kali ni cik oshin nak bagitau satu pengumuman penting !!!

Kenal tak ngan Lisa Surihani. mesti kenal kan. artis Malaysia yang sangat cantik, manis, sopan, lemah-lembut, penyayang dan macam-macam lah.

cik oshin nak buat pengumuman tentang FB tipu-tipu yang gunakan nama Lisa Surihani. Kalau korang nak tau ce klik link INI

perkara ni disahkan oleh Lisa Surihani sendiri. tak caya ? ce tengok nih.

ni twit yang cik oshin tanya kat @Lisa Surihani

ni plak @Lisa Surihani jawab. :-)

so pada sesapa yang jumpa FB tu hati-hati oke. FB fan page Lisa open to public manakala yang personal is private. Jangan tertipu oke :-)

4 ulasan:

peep berkata...

wah lisa balas la.. :)

osHin berkata...

tau takpe...hihi suke nih :)

SANDRA AZWAN berkata...

tak habis2 bende nie kan? sabar je la...huhu

osHin berkata...

FB kene close baru abis kot...hihi...ni baru Fb...kat twitter leh tahan gak...tp pasal lain la.. :D