30 Mei 2011

ape yang best sangat MARIMAR tuh ?

assalamualaikum....

ha cik oshin tengah musykil nih. kalau orang lain dok sibuk ce cite pasal Nora Elena. meh cik oshin nak merepek pasal Marimar.

cik oshin tengah tak paham nih. kebanyakkan yang cik oshin perasan la. orang lelaki yang suka sangat tengok cite Marimar nih. ape yang best sangat ?

biasanya mak-mak suri je yang tengok cite jam 3.30 petang ni sementara tunggu suami tersayang balik kan. tapi kali ni si lelaki plak yang dok suka sangat tengok.

so cik oshin nak tanya la kan. ape yang orang laki nak tengok sebenarnya. suka ngan jalan ceritanya ke atau Marimar tu cantik sangat ataupun tengok yang berbonjol-bonjol tu. haha. *erkk. terkentut plak. tak senonoh betul :p

3 ulasan:

kAmi dAn mEreKa berkata...

mungkin gak dorang suka tengok yg benjol2 tu, hoho

anysspunyeblog berkata...

kak oshin..saya memang suke tengok cite marimar nie..hehe..cite dari filipina nie lebih baik daripada sinetron indon tau..saye x penah dengar pulak laki suke tengok cite nie..hihi..

osHin berkata...

KDM : tau takpe hihi

anyss : betol..betol...indon tu byk meleret cite die...x logik pon ada...ada la beberapa org yg akak kenal (lelaki) suke tgok cite nih...