13 April 2011

menyampah !

hush. nape cik oshin menyampah nih. huhu.

sape yang tak menyampah. bile kite tanye soalan baik-baik. orang buat muka masam. sakit hati tak. bile kite buat macam tu tau plak nak marah + tersentap hati. aku paling bengang ngan orang camni. kadang-kadang tu kite bertanya sebab nak kan kepastian untuk sesuatu persoalan kan. tapi kalau da suap balik feedback macam tu. tak ke menyakitkan hati !

kalau awal-awal tu boleh la nak bersabar kan. tapi kalau da setiap masa macam tu. rasa nak hempas kepala ke dinding pon ada. tak nak da hadap orang macam ni. tapi terpaksa jugak hadap. huhu.

tension mak, nak ! tolong la aku *cry

kuatkan la hati ku ya Allah. napa la ada manusia cam ni dalam dunia Mu. haish. tapi orang kata kalau sume manusia perangai sama. macam tak best la kan. takde warna dunia nih.

*peace no war*

kalau awak baik hati jom pegi kat sini. *klik*

Tiada ulasan: