Pages

11 April 2011

lelaki ego + panas baran

hallu guys. assalamualaikum u olls. kali ni aku nak ajak gosip sikit la. haha. asik la bergosip je kan aku nih. bukan apa. aku tengah geram ngan sorang makhluk Tuhan yang paling tak seksi oke. takde la ensem mana makhluk ni. haha. gile kejam kan.

camni cite die. ada la sorang mamat ni. sorang yang panas baran, gile ego, berlagak lebih, tak reti nak hormat orang, berlagak pandai dan macam-macam lagi la. hamek kau ! kene kutuk kaw-kaw ngan aku. haha. macam mana la aku tak kutuk mamat neh. die cam sengal tau. bukan sengal lagi da. tapi DEWA sengal. haha. hamek sejibik aku bagi. muahaha. *lagi kejam oke.

mamat nih kan memang tak tau makna perkataan hormat. kete die konon-konon cam hebat la. bunyi dentam-dentum nak soh satu dunia dok dengar kekebalan kete die. bukan la kete EVO pon nak lebey-lebey. setakat toyota cabuk lama je pon. pastu die cat balik tukar enjin, ekzos, ntah hape-hape ntah lagi kan. langsung takde rasa hormat kat jiran sebelah menyebelah. kalo jiran sebelah pon tak hormat apetah lagi jiran depan sebelah jiran belakang dan tepi celah longkang tu kan. haish.

kalo part keje toksah cakap la. ayah aku ada gak citer pasal mamat ni da bape lama tak masuk ofis. dah la keje gomen. ikut hati die la nak masuk ke tak nak. yang peliknye tiap kali ada kursus pape die pegi plak. memang sengal kan. da bape banyak kali orang atas bagi peluang kat dia. memandangkan mak die pon ada kat ofis tu and bapak die da meninggal so atas rasa prihatin dan kemanusiaan bagi la masa kat mamat nih. tapi kalo da nama EGO TINGGI memang takde makna la kan. so diberi la surat cinta tukar ofis jauh sket. peh korang nak tau ape die buat?

selamber muka awek dia je pegi maki orang atas tu. macam bagus kan. macam die plak bos kat situ. lagi la die buat perangai. asal lalu je depan umah orang yang tegur die. die akan press minyak kuat-kuat. bagi orang kat umah tu sakit hati. korang bayangkan kalau umah tu ada baby. tak ke sakit hati. hish. memang malang sapa yang dapat die jadi laki. huh. mintak dijauhkan. kalau mengamuk toksah cakap la. sume benda depan mata die lempar gitu jek. beli pon pakai duit mak die. bukan duit die. cian mak die tau. apela nak jadi orang camni. hmm.

p/s : semoga die berubah satu hari nanti. uhuk.

Tiada ulasan: