Pages

4 April 2011

:: kete tak hidup tapi kene saman ::

~ salam my LoVe ~

aku nak citer nih. ce cite ce cite. sabor la yunk. opss. terlebih sudah. huhu. benda ni baru je jadi tadi. huhu. sadis tol hari nih. ape ko merepek ni nyah dara. cepatla story. ok ok.

cam ni la. time rehat tadi aku kuar jap la. kononnya baik ati nak tolong orang. ye la da orang mintak tolong kan. aku pon pegi la. da setel apa yang patut di tolong tu aku cari la sekumit apa-apa makanan buat alas perut. sebabnya dari pagi perut aku cam pedih. adakah kesan makan epal pepagi buta campur air 100 +. haha. saje cari maut nahas kan.

da dapat makanan tu (ala..roti jek pon) aku masuk la kete. nak start enjin tapi tak boleh. da biasa pon fenomena nih. shut down jap on balik. huhu. masih jugak sama. aku cube lagi beberapa kali. still keputusan sama. uwaaa. bantu aku nyahh. camne nih. ok ok control ayu minah. cuba lagi. usaha tangga kejayaan kan. TAPI. jawapannya masih sangat mengecewakan. adoi. camne nih.

terus call my LoVe ~my aYah~ tapi beliau ada meeting. da buntu plak. nasib bek ada my LoVe jugek ~my bFf - miZa~ ayah aku mintak tolong die datang tengok aku. tgh calling molling tu aku carik la kedai topup sebab henpon takde KeDit. muahaha. balik kat kete tetibe nmpak benda pink melayang-layang kat wiper kete. dah SAH. memang SAH. aku kene SAMAN !!!! uwaaa...pakcik KEJAM. pakcik tau tak saye punye masalah. kete saye takleh hidup!!! xmo kawan pakcik. (padahal sendiri yg salah. haha)

aku di saman atas alasan tak letak kupon kete. haha. ni la surat cinta yang aku dapat tadi.

~ terbang la RM30 bulan nih ~

masuk kete aku try balik start enjin. eh. tetibe die hidup la. aiseymen. memang saje nak soh aku kene saman kan. takpe-takpe. tunggu la nanti aku rogol godek ko smpai terus hidup tak die die. tunggu yek !

Tiada ulasan: