Pages

26 April 2011

bile PM menyokong blogger.....

assalamualaikum

mungkin da ramai kot yang buat entry nih. tapi cik oshin tak peduli. nak buat jugak. haha.

beberapa ari lepas kuar muka depan paper yang menyatakan Perdana Menteri (PM) kite iaitu Datuk Seri Najib Tun Razak menyokong blogger. sokongan yang dinyatakan bukanlah dari segi pernyataan yang berbaur perkauman, ugutan, provokasi dan seangkatan dengannya.

beliau menyokong sekiranya blogger menggunakan platform ini sebagai tempat untuk meluahkan pendapat, memberi idea serta menyumbang fikiran bersama-sama dalam memajukan negara kite. dalam era serba moden dan semakin canggih nih, kebanyakan penduduk di negara ini menggunakan teknologi yang sedia ada untuk kegunaan seharian mereka. *cewah. da macam karangan SPM la plak kan.

selain daripada menggunakan Social Networking seperti facebook, twitter, YM dan lain-lain. blog juga merupakan satu medan untuk setiap rakyat memajukan pendapat dan berkongsi idea mereka. mana tau kan ada sorang pembaca di kalangan menteri terbaca kat blog kite tentang sesuatu isu ni. pastu die sampaikan ke PM. kot-kot la idea atau masalah korang tu akan diselesaikan. kite tak tau kan.

tapi gunakan lah medan digital ni dengan sebaiknya. janganlah digunakan untuk mencari silap dan salah orang jep. gunakan teknologi untuk membalas dendam atau menyalahgunakan untuk kepentingan diri sendiri. betulkan niat dan gunakan lah dengan seikhlas hati.

p/s : cik oshin nak bertazkirah la plak. haha. poyo jep.

2 ulasan:

zacky786 berkata...

tula psl .. mcm2 leh buat ngn blogger nie.. p kna kreatif laa.. sy pn msih cari identity blog den nie.. huhu

oshin berkata...

tak kisah la mcm mana yg penting jgn terlalu over la kan...hehe