20 Februari 2011

.:: komisen ::.

yahooooo !!!!

korang mesti pelik nape tetibe aku menjerit cam orang senteng je kan. haha. nak tau sebab ape? selepas hampir 6 bulan menanti bayang-bayang. akhirnya dia memunculkan diri. mengubati kerinduan aku pada die. haha. sape die? die adalah ....

KOMISEN NETBOOK

haha. bukan pasal bf oke ! setelah penat berhempas pulas aku dan kengkawan buat pengedaran netbook. proses kemasukan data ke dalam sistem. melayan kerenah komuniti. melayan kerenah pelajar-pelajar yang dapat nb nih. melayan maki seranah komuniti kepada kami. akhirnya apa yang dijanjikan tertunai jugak. terima kasih BOS.

penyerahan ni dibuat tahun lepas pada bulan Ogos. sebelum raya puasa kami da dapat komisen sikit. kali ni yang selebihnya la. alhamdulillah. dalam keadaan tengah kering-kontang nih kami dapat rezeki. terima kasih banyak-banyak.

coret-moret : banyakkan bersabar kerana bila kita bersabar akan ada kemanisan dan kepuasan yang kita dapat bila tiba masanya. cuma kita tak tau bila masa itu akan tiba. chill *__^

3 ulasan:

antudegil berkata...

uik? buat data entry serta distribute netbook? waaaaah... nak 1 netbook boleh? :D

Entri Terkini : Terima Kasih Dari Aku Untuk Kamu Wahai Followers

miN akiM berkata...

hi2.. jln2 baca entry dri geng blogger.. follow awk jg.. follow balik ya... thnks..^^,

IERA berkata...

antu : alamak....da abis la distribution tuh...netbook pon da takde...tunggu la fasa seterusnya ye...cume kami da x handle lg pasni..hehe

min : okey...i follow u.. ^__^