Pages

12 Januari 2011

.:: blog addicted ::.

ehem...rasenye cam bertambah menarik life aku sekarang coz tak perlu nak cari sesapa yang boleh 24/7 dengar problem aku yg terlalu banyak nih muahaha tapi kalau ada pon takkan aku nak kongsi sume kan hehehe korang tau tak sebab ape...coz aku da mula gile ber 'blog' oke ! serious larr...rasanya hampir tiap saat nak mencarut oppsss....silap...mencoret di dinding yang da berkarat ni hehehe ini sume sebab excited melayan blog miz elia..ala...kekasih pujaan hati KFCM tuh...^_^ da ingatkan ?? good girl...aikk...kalo bukan girl, good boy...muahahaha boy ke ?? da tua kot mane leh pnggil boy...ish, tarak malu ka ?? aku gurau2 je larr...don't amik ati k..kalau xde ati nanti aku mati muahahaha gosh...merepek jauh aku nih...

sambung balik ek...ok la..pasal addicted to blogging nih, aku rasa cam best la plak men taip-taip, bace-bace, edit-edit...hehe sambil menaip sambil mencari ilham kan...masa awal2 dulu aku rasa kekok sangat ngan benda alah ni tapi makin lama sudah makin serasi...cewaahhh...macam pinang dibelah dua gitu...weewitt....xde boyfie pon xpe kan hehehe so, secara rasminya blog ni jadi tempat curahan isi hati nurani aku hehe bile celoteh kt sini takdelah dengar kata-kata klise lagi kan...x perlu dengar caci maki orang...just baca je..kalau x suke leh delete...muahahaha kejam kan...whatever !!! my blog my privacy !!! tapi takdela privacy mana kalo sume org bace kan hahaha tak kisahla korang nak baca ke nak drive thru pon boleh...wa tarak hal la...tapi jangan jadi minah kepochi buat cite bukan-bukan da la ye...so, enjoy reading my blog yang x berapa nak comel nih hehe

p/s : still dalam proses untuk belajar buat blog yg comel ^__^

Tiada ulasan: