Pages

11 November 2010

hari yg suRam (T__T)

arini aku rasa sunyi sangat.. kepala ni mcm nk pecah.. buntu,, serabut.. tertekan.. aku terlalu byk fikir ke? tp ape yg aku pk.. emm..x tau da nk luah mcm mana.. aku ni x pndai nk menulis.. dulu penah ada diari utk aku luahkan.. tp lepas d ceroboh manusia yg berhati busuk + kejam bace diari tu trus aku nekad xnak ada diari... ada jugak cube2 smule tp mmg x jalan.. mgkin niat yg kuat masa tu sbb kan skrg ni skill menulis da tumpul abes huhu... otak aku mmg kosong masa nih.. x tau nk karang ape da.. aku wujudkan blog ni utk lepaskan ape yg ada dlm ati aku.. dan skrg aku nk kata yg aku sunyi.. sbb? akan aku pk kan jap..hee

mgkin first thing yg buat aku sunyi sbb xde bf kot haha lpas break aku mmg x ter pk nk cari pengganti.. ni mmg la diri aku.. aku bukan jnis yg senang nk cri pengganti.. kwn laki mmg ramai tp utk jd yg special amat la susah.. mcm aku kate b4 nih.. once aku syg org tu mmg payah la nk lepaskan.. tp aku akan lepaskan kalau dia sah jd milik org lain.. masa tu mmg aku akn buang jauh2 perasaan syg n cinta aku kt dia...n alhamdulillah aku berjaya.. buktinya aku bru jmpe ex aku beberapa minggu lpas,, masa tu hati aku lgsung xde rasa ape2... cme berdebar la jugak sbb da lebey 2 thun x jmpe n of coz sbb jmpe perampas skali kt situ huhu tp aku berjaya kawal coz fmly dia bg layanan terbaik hehe... i love them so much (just family k!)

smbung balik story ^__^ skrg ni mood da ok sket...em..pasal mood tdi ekk..x tau la nk kate.. cume aku rasa ada kaitan ngan sikap aku yg mule jd pemarah... jnis aku ni plak suke pendam sgla mslh... aku pndm sbb aku xnak org sakit ati or kecik ati ngan aku.. tp tu la mslhnye.. bile aku pndam aku yg sakit... tp xkan la org xleh nk faham... kalau bnda tu aku buat slalu, xkan la xleh baca...rasanya bkn sehari dua ngadap aku..hmpir stiap ari kot.. sikap pilih kasih yg suke d amalkan dri dulu x berubah smpai skrg... yg len tu mgkin senang la sbb duduk jauh.. aku ni yg jd mngsa...yg lain bile bosan boleh la cri alasan xnk balik... aku ni nk bg alasan ape?? nk keluar pon da byk soal... aku fhm niat tegur tu utk kebaikan aku... tp napa yg lain x penah d tegur...sbb diorang tu mcm malaikat ke baik sgt... even buat salah pon boleh d tutup mata n kunci mulut...senang je mcm tu kan...xde sapa yg nk fhm ati aku...ati aku terkurung... aku nk bebas... bebas buat keputusan dan cri hala tuju sndiri.. tp sejak kecik hdup aku d tentukan...x boleh buat pilihan sndiri... semuanya hrus ikut telunjuk.. aku bosan !!! tolong la faham...

Tiada ulasan: