3 Jun 2015

Dilema : Sambung atau Berhenti Belajar?

Assalamualaikum,

Oshin dalam dilema sekarang ni.
Tak pasti sama ada nak teruskan ataupun tidak.

Rasa letih sangat badan ni.
Ikutkan memang sayang.
Tapi dengan situasi sekarang dengan komitmen bertambah.
Jadi berbolak-balik hati ni.


Oshin kan sedang buat PJJ.
Bukan percintaan jarak jauh ye.
Tapi pengajian jarak jauh.

Setiap hari kerja dah ulang-alik dari Pontian - Nusajaya.
Hujung minggu ulang-alik Pontian - Skudai.
Siapa kata tak letih oiii.
Rasa lunyai jugak otak dan badan.
Huhu.

Oshin kena buat keputusan terbaik, kan.
Untuk diri sendiri dan masa depan.
Tak nak satu masa nanti Oshin kecewa pulak.

Harap doakan Oshin yang terbaik ye.

5 ulasan:

Normi Nieza berkata...

eira..tangguh sem la dulu..dah stabil nanti continue balik..sayang klu stop mcm tu jer..huhu

oshin berkata...

tapi kak, hati dah tawar skang ni huhu nk tangguh sem pun pk banyak kali

Alongxp berkata...

dah berapa sem dari total berapa sem?

oshin berkata...

along : skrg da 7 sem, ada lagi 8 sem....

wan muliani berkata...

buat solat istikarah insha Allah dapat lah keputusan yg elok nanti :)