17 Julai 2013

Siapa Nak Kad Raya ?

Assalamualaikum...

Haaa datang dah mood raya tetiba. Sikit je pun bukan melonjak sangat. Hehe. Tahun lepas Oshin ada buat juga offer kad raya ni. Banyak juga permintaan Oshin dapat. Alhamdulillah semuanya dah terima dengan baik. Tahun ni agak-agak nak buat lagi tak ? Kali ni nak buat segmen la. Haha.

*oshin tak kreatif nak buat banner*

Syarat-syarat :

1) Follow blog Oshin
2) Like Page Oshin --> OSHIN
3) Komen mana-mana entry Oshin
4) Emelkan nama dan alamat ke n.fazri@gmail.com

Haaa paling mudah kan ? Haha. Oshin memang suka buat simple-simple dan tak membebankan. Kalau cukup 3 syarat utama tu Oshin akan pos kad raya ! Berminat ?

8 ulasan:

Normi Nieza berkata...

saya nak...alamat dah ada ngan eira..jgn lupa hantar yer..haha

Nadia Johari berkata...

blog dah lainla..ke memang mcm ni..hehe..nad dah lama tak datang..wah sangat simple..nak kad raya..nak

Cik Cactus berkata...

tahun lepas kita dapat kad raya "duit raya".tahun ni dapat x lagi?hehe

Nurzakiah Hanum berkata...

nak2

Oshin Kecik berkata...

kak normi : amboi tak nak ikut segmen ea hahaha

nadia : thanks !

cactus : nanti tengok balik buku alamat tu...lupa letak mana ahahah

anum : mai2 kasi alamat :)

Zuan berkata...

alhamdulillah, murah rezeki.. nak nak ^^

Oshin Kecik berkata...

zuan : apalagi... emel la haha

cynta ieda berkata...

nak join...rezeki ramdhan..:)