9 Jun 2012

Satria Neo Pilihan Sultan Johor

Pilihan Tuanku untuk plat number WWW 1 untuk Satria Neo beliau.
Ramai jugak yang pertikai no plat lebih mahal dari harga kereta.
Tak perlu lah nak pertikai apa-apa.
Sultan guna duit sendiri kan.
So kalau tak tau apa-apa jangan bukak mulut.
Lain kang jadi.
Apa-apa pun Oshin bangga ada Sultan seperti baginda.

p/s : Hati je sama warna tapi belum tentu niat dalam hati semua sama . Kalau da tak suka apa pun orang buat nampak negatif . Diri sendiri belum tentu PERFECT sangat !

3 ulasan:

shera haifa berkata...

loll WWW1 untuk satria neo.. ok laaa

Oshin berkata...

itu pilihan baginda kannn..beli kete biasa jadi isu, kang beli kete mahal lain pulak isu dia huhu jadi terpulang la pada baginda nak letak kat mana pon :)

Nadia Fadil berkata...

jom join GA ni . banyak taw hadiah diaa.
http://monstapurple.blogspot.com/2012/06/giveaway-by-sofie-ain-2012.html