Pages

19 Jun 2012

Alhamdulillah Rezeki Bulan Rejab

Walaupun tak banyak pencapaian Oshin bulan ni . tapi kalau Allah da nak bagi DIA akan bagi . betul tak ? salah satu nya Oshin mencari rezeki dengan bisnes secara kecil-kecilan . alhamdulillah sambutan menggalakkan . itu salah satu cara untuk Oshin menambah pendapatan .

selain itu Oshin pasti di kalangan blogger da faham sangat bab ni . dapat pendapatan sampingan melalui blogging . betul tak . betul tak . dan siapa sangka walaupun Oshin tak sekerap update blog seperti dulu . pihak Nuffnang masih sudi memilih blog Oshin untuk mengiklankan iklan-iklan dari pihak advertisor . terima kasih Nuffnang .


sepatutnya Oshin da boleh cash out hasil yang da ada . tapi rasanya nak biar dulu kot . hihi . bukan tamak tapi sebagai simpanan suatu masa nanti . ye Oshin tau untuk dapatkan apa yang ditebus tu bukan makan masa sehari dua . tak silap dari pembacaan rakan blogger yang pernah cash out . mengambil masa sebulan untuk cek sampai rumah . betul tak . betul tak .

sekali lagi terima kasih ye Nuffnang atas BE yang diberi . Ini juga dikatakan rezeki di bulan kelahiran Oshin yang mana Oshin sambut ulangtahun yang ke-__ (isi tempat kosong) pada 16 Jun yang lalu . terima kasih ya Allah . Alhamdulillah .

1 ulasan:

Unknown berkata...

syukur..