Pages

29 Mei 2012

blogshop pilihan oshin

sempena entry Oshin yang ke-1000 neh, Oshin nak berkongsi dengan kawan-kawan semua kat mana Oshin suka online shopping. Ada antaranya Oshin prefer tengok dekat FB dan antaranya dekat BLOG. Oshin pulak jenis cari barang yang cantik tapi murah. Dan Alhamdulillah setakat ni setiap apa yang Oshin beli secara online sangat memuaskan hati.

Ini antara page online shopping dekat FB

Zura Baizura

Ini antara baju yang Oshin beli. So far memang selesa la pakai. Dan page ni jual pakaian ala-ala korean style. Sangat HOT sebab baru masuk gambar ramai da reserved nak beli. Kalau lambat memang melepas la. Ada juga jual beg, tudung, dress, kasut. Cuma kena alert la. Lambat memang tak dapat :p

Delfirastyle.com

Ini salah satu page FB yang menjual tudung dan shawl. Oshin kerap jugak shopping kat sini. Sis Fie (owner) sangat baik dan peramah. Baru-baru ni Sis Fie telah buka butik di Seksyen 7, Shah Alam. Mana-mana yang tinggal berdekatan boleh lah serbu dan bagi sokongan dekat Sis Fie ok. Pelanggan tetap boleh dapat harga istimewa. Cewah. Jangan marah Sis :)

Ini antara Blogshop pilihan Oshin

EDZ eightDesigns Malaysia's online shopping fashion blogspot | cardigan | shawl | tops | shoes
EDZ eightDesignsBoutique

Pilihan kat blog ni memang awesome. Pakaian yang dijual memang mencairkan hati. Cuma harga tu buat Oshin berkira-kira nak beli ke tak haha (kedekut tak). If u know Maria Elena (blogger/engineer) she's the one of their model. Biasanya Oshin shopping kat sini time ada offer haha. Tapi ada jugak Oshin beli masa tak offer cuma beli sekadar mampu je la.

SimplyStyle Collections
SimplyStyle Collections

Blogshop ni pulak lebih kepada menjual tudung/hijab. Produk yang dijual memang sangat menarik. Harga berpatutan dan sekarang ni mereka sedang buat Promotion dari 29/5 - 1/6. Tudung yang dijual hanya berharga RM10. Cepat-cepat sebelum sold out !!!

So, apa blogshop kegemaran korang ? Meh kongsi dengan Oshin.

Tiada ulasan: