4 Mei 2012

4/5/2009 ~ 3 years ~ 4/5/2012


ada apa ye dengan tarikh ni ? urm....ikut perkiraan la kalau takde ape-ape yang berlaku antara aku dan dia, mesti hari ni adalah hari paling istimewa buat aku. sebab apa ? ngeh3 *sengih kerang basi*

sebenarnya tarikh ni we oll declare as couple haha *blushing* pelisssssss laaaa....sangat menyampah okeh. so ikut tarikh yang betul-betul pada 4/5/2009. lama tak ? rugi kan da break. hailaaaa...

tapi bak kata orang dulu kala. dah takde jodoh nak buat macam mana kan. so terima dengan redha. dengar kata dia pun dah nak mendirikan masjid. kalau betul alhamdulillah. dan katanya jugak nak jemput Oshin ke majlis perkahwinan tu. hmmm. rasa macam nak pergi je tapi selagi tak dapat kad jemputan so tak boleh nak pergi. HARAM hukumnya kan :)

walaupun dah takde ape-ape antara kami, Oshin tetap juga anggap dia yang paling istimewa. sebab masa bersama dia dulu, Oshin rasa tenang dan happy sangat walaupun kadang-kadang tu macam-macam masalah timbul. dah la handsome yang teramat. hahaha. *nampak tak kegatalan kat sini*

sekiranya betul apa yang Oshin tau tu, Oshin nak ucapkan Selamat Pengantin Baru buat si dia yang pernah bertakhta dalam hati Oshin dulu, kini dan selamanya. cewahhhh *ayat tak boleh blah okeh*....semoga awak berbahagia bersama si dia yang akan melengkapkan lagi kehidupan awak di masa depan. always happy ok :)

5 ulasan:

azam berkata...

:) mungkin terlupa jemput....

Anum berkata...

ermmmmm
semoga si dia berbahagia ek

Iena Eliena berkata...

salam..
singgah follow sini :)
jom follow cik iena jugak(^_~)
www.ienaeliena.com

Oshin berkata...

@azam : kad dah di pass pada kawannya...tunggu je la hihi

@anum : yup...doa yang terbaik buat dia :)

Abg Stalker berkata...

redha je la..:) sy pun redha je..jodoh yg terbaik ada lg kot.