17 April 2012

hari pertunangan ?


eh Oshin dah bertunang ke ?
HOT news u olls !
hahahaha

percaya la sangat Oshin dah tunang kan
calon pon tak nampak lagi
macam mana lah nak bertunang
aduhai u olls nih

Oshin cuma mintak pandangan dan pendapat je
perlu ke pertunangan kita dihebahkan
sebab adakala orang nak bertunang ni macam kawen
abis semua benda dicerita
dari yang kecik sampai ke besar
kira dah macam majlis kawen la

ada pulak jenis kasitau teman rapat je
kira majlis tertutup la
tu yang sampai ada kawan yang kecik hati
yela sebab kawan tunang tak bagitau kan
tersentap hati mak, nokkkk

mana-mana pon ikut individu la kan
mana yang kita selesa itu yang kita buat
janji majlis tu berjalan lancar
dan semestinya direstui semua
so, u olls macam mana ?

2 ulasan:

ecadwinkyasha berkata...

bgi eca....kalau setakat bertunang,buat simple je...xyah jemput ramai-ramai pun takpe.asal ada kan?!....

lagi bagus,terus nikah. :D

Anum berkata...

jemputan saudara mara dan rakan terdekat sahaja