25 November 2011

ada perubahan pada gigi

assalamualaikum...

macam yang korang tau oshin ada pakai braces kan. so pagi tadi oshin pon belek la gigi. (tiap tiap ari pon belek) oshin nak tengok la ada perubahan ke tak. oshin ada amik gambar kedudukan gigi masa mula mula pakai braces. tapi tak nak la tunjuk dulu haha *malu*

mula mula tu oshin tak nampak sangat la apa perubahan. macam frust pon ada jugak. takkan lambat sangat kan. nampak sangat oshin ni jenis cepat give up kan. haha. bukan apa. oshin terbaca pasal perjalanan Elia cik Jejariruncing pakai braces sebelum ni. tu yang dok sibuk telek gigi sendiri kan.

oshin pun amik la satu gambar terbaru gigi pagi tadi. bila da telek lama lama gambar arini dengan first pakai. baru oshin perasan memang ada perubahan pada gigi taring. kalau dulu masa pakai braces oshin memang horror la. ada kat atas ada kat bawah. memang tak teratur.

pagi tadi oshin perhatikan kedudukan braces bahgian gigi atas ni da sekata. da takde bengkak bengkok. maknanya gigi taring oshin da turun sikit la. nampak lurus je. hihi. cuma ada gigi atas bahagian belakang je belum gerak sebab tak pasang bunckle lagi. haha.

malam tadi pon gigi geraham bawah rasa sakit. macam diketatkan je. nak tekan pon sakit so nganga je la mulut. haha. tak sabar nak tunggu perubahan gigi bawah pulak. rasanya macam takde perubahan lagi. nak tengok ke gigi oshin ? tak yah la. da cantik nanti baru oshin reveal semua sekali eh. haha.

7 ulasan:

Anum berkata...

heheheh
tunggu resultnya

Munnafendy berkata...

makin manis la senyum oshin lepas ni =)

Oshin berkata...

hihi takdela...biasa2 je...

Abg Stalker berkata...

bunyi cm skt je..==' nsb baik gigi ok,wlupn x rata mn.

CIK MAY berkata...

hehe..mase sebelum my pki bracess g teruk jugak...sekarang dah bukak,boleh senyum lebar..;)

Oshin berkata...

abg S : sendiri cari pasal sendiri tanggung la hahaha

cik may : pakai jugak eh..ada buat entry tak ? nak baca hihi

zareliqa afiqa berkata...

alar..nak tengok.huhu,suka lar baca.mesti cantik nanti kan.weee! masa buat dulu doktor ada gtaw tak bp lama kena pakai?