12 November 2011

11-11-11 hari yang membosankan !

assalamualaikum...

hah semalam konon konon spesel day kan. sumer orang dok publish pasal tarikh 11-11-11. ada yang hapdet kawen la tunang la declare kapel la. macam macam ada kan. tapi oshin rasa takde ape pon.

sebab ada manusia yang buat oshin sakit hati tahap dewa. memang tak leh nak kawal punye rasa marah. memang kene sumpah seranah abis la. tapi tak yah la cite pasal dia. buat comot je blog oshin ni.

yang penting orang tu tak berapa nak penting pon. takde kaitan pon dalam hidup oshin. tapi mungkin sebab hati dia penuh busuk kan tu yang tak boleh nak tengok oshin senang. ada je benda yang dia nak buat oshin sakit hati. tapi dia silap besar sebab backup oshin sumer best best. diorang sangat supportive. tak yah la ko nak jatuhkan aku di mata mata mereka. sebab ko tu yang sakit jiwa.

tak tau la apsal nak cari pasal kan. oshin tak ganggu pon hidup dia. tapi dia yang takut dengan bayang bayang sendiri. kesian ko kan. kata budak matang, ada degree, jawatan pon besar. pikir la yang terbaik. jangan nak cari salah orang je. orang lain boleh je terima aku seadanya sebab diorang da kenal aku macam mana. jadi tak perlu ko bangkitkan satu isu untuk jatuhkan maruah aku.

tutup cite manusia sakit jiwa. semalam memang hari bosan. sampai oshin terlelap kejap kat meja kaunter nih. sebab bosan ya amat ! dah la masa tu ada pengguna. haha. selamber badak je oshin lelapkan mata. ala. ngantuk tu pon sebab malam kelmarin oshin tak leh tido. pasal manusia sakit jiwa ni la. dan akibatnya malam tadi oshin masuk tido awal. jam 10.30 da lena. hihi. tak best kan 11-11-11.

3 ulasan:

azri johan berkata...

sabar ye oshin :D

Oshin berkata...

hihi mmg sabar pon...x balas pon ape die anta kt mesej tu

Oshin berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.