16 Oktober 2011

Pemandu Tiada Adab !!!

assalamualaikum..

jom oshin nak merepek balik. haha. jangan marah eh.

ni antara pemandu yang oshin jumpa hari hari tak kira masa dan tempat. pemandu yang tidak berhemah dan tidak beradab !

1. meludah ikut suka hati (kalau time tu ada orang naik motor lalu sebelah da terkena ludah pemandu tu. ewwww)

2. memotong di laluan kecemasan

3. memotong di bahagian laluan motorsikal

4. kelajuan tahap dewa pada 20km/j tapi duduk kat belah kanan

5. dem lampu kat kenderaan di depan walhal terang terangan kenderaan depan tak leh nak masuk sebelah sebab ada kenderaan lain

6. buang rokok ikut suka laki mak tiri sedara dia

7. korek hidung dengan asyik nya tanpa tengok kiri kanan orang sedang memandang sambil snap gambar. haha

8. penunggang motorsikal yang berlagak macam bawak ferrari lalu tengah tengah jalan macam bapak dia punya highway

9. jalan tengah jem boleh pulak main selit selit yang membahayakan penunggang lain sampai boleh kene sembelit

10. akan dipikirkan lagi.......

kalau terkasar ampunkan daku ye. yang penting oshin tak suka meludah. geli nyahhh.

4 ulasan:

YNA berkata...

mmg hari2 jumpa yg mcm nie.. plg benci bila motor wat jalan mcm diorg punyer, rasa mcm nak langgar je motor tu..

1 lagi, bila keta slow guna lorong laju.. mak aaaaaiiiii, mmg menyumpah dlm hati, huhuhu

Miss Nadya berkata...

yes..nad pon xsuka mcm oshin ckp..:)

new entry :: Tips Buat Duit Guna Blog Part 2 ツ

Si BuDaK KaChAk berkata...

nak tambah...

masuk tanpa signal...

rasa mcm nak terjang je lampu signal dia tu...yela...da tak reti sgt nk guna baik buang je...

Si BuDaK KaChAk berkata...

nak tambah...

masuk tanpa signal...

rasa mcm nak terjang je lampu signal dia tu...yela...da tak reti sgt nk guna baik buang je...