20 Oktober 2011

oshin dapat USD1.3 Million !!!

assalamualaikum...

wah durian runtuh !!! rezeki oshin arini. dapat harta jutaan ringgit. eh silap. jutaan USD !!! tengok eh. bukan RM tapi USD. ko hado ? jangan jeles oke. nak bukti. meh sini oshin tunjuk.

emel pengesahan

haha. jangan marah. sebenarnya emel ni dalam folder spam. dan rasanya semua benda ni menipu kan. mana ada orang senang senang nak bagi harta dekat orang lain walaupun takde pewaris. macam la kerajaan dia tak pandai nak setelkan bila ada masalah macam ni.

kang tiba tiba jadi kes macam dalam surat khabar tu. abis beribu-ribu, berjuta juta sebab percaya dengan emel emel macam ni. jadi oshin nasihatkan pada korang semua jangan terpedaya kalau dapat emel macam ni ok.

7 ulasan:

umi's cup cake berkata...

salam oshin,
umi pun banyak kali dapat..tapi rasanya menipu kan? dunia..dunia..apa pun tahniah ya..

Liza @ Adzriel AB berkata...

hebat ni guna bahasa melayu. biasa kak liza terima dlm english. mcm2 depa nak menipu.

Miss Nadya berkata...

nad dapat banyak sangat email cam tu tau...ish..sekarang macam2 kan??

new entry :: Spontan Khamis ツ

アヌム ちゃん berkata...

dh agak gk spam..mmg byk sgt emel mcm ni skang ni.tensen pulak bila bukak emel.huhu

YNA berkata...

benda2 nie mmg byk menipu org :(

gigitjari berkata...

jgn percaya nih hehe

btw
tq sebab singgah..dtg singgah balik sini ^^

aimie amalina berkata...

eheheehe
jaaat je emel gi ni kan
bg org harapan
hehhee