1 Oktober 2011

alhamdulillah...rezeki braces lagi :)

assalamualaikum...

ha kali ni oshin nak kongsi lagi ngan korang kegembiraan di hati sanubari oshin. cewah. macam nak ajak bercinta la pulak kan. gediks !

sekarang ni abang *ewww* Nuffnang da mula nak balik ngan oshin. cewah. dia da mula lembut hati ngan oshin. nampak da perubahan dia. mungkin sebab oshin rajin bebel kat dia kot. haha. *tipu jep*


rezeki permulaan bulan october. alhamdulillah. tapi oshin tengok orang lain semua hapdet pasal nak cashout nuffnang. oshin ni je tak sampai sampai lagi target nak cashout. haha. mungkin rezeki lambat sikit kot. kenela banyak usaha lagi dan bersabar kan. ^___^

2 ulasan:

Miss Nadya berkata...

tahniah dear..:)

salwaismail berkata...

tahniah! syoknya dpt be :)